helg med evve

tjääh
igår va jag me evve efter jag sett alla gossipgirl avsnitt hon sov hos mej, sen h'lsade vi på felix ( min granne ) evve fr¨gade: hur gammal är du? Felix: de börjar på F ( han menade sitt namn dåe för han är 3 ) o sen sa vi jaa du börjar på F men hur gammal e du ? jag vet inte *skamsen* sen sa han typ min pappa min morfar min mamma. o då sa jag på skämt MIN MAMMA han ba, din mamma *världens största o frågande ögon* asså de låter skittråkigt när jag skriver de men de va så groft kul om ni skulle vart me. sen skulle vi körskogen a 'bäbä vita lamm o han körde sin ullirullirull, sen skulle han sjunga en annan som han kunde o den gick till såhär: bäbä svarta lam gick på resturang, gissa vad han gjorde bajsa under bordet då kom polis o la en fis' haha sen frågade jag ; ' e du lite kär i evve ?' då gömde han sej x'D sen hyrde vi två filmer american pie-betahouse evve hade inte sett den och så hyrde vi dorm daze 2 college@sea jag ville hyra death to de supermodels typ nån komedi thriller som värkade bra men de vart som de blev sen hade vi bestämt oss för att va uppe till tidigast 6 på morgonen men jag somnade vid 00 när vi kollade på andra filmen.
idag har vi chillat all day long, elr evve rider så jag fick följa med henne till stallet vi åkte buss o man stannar i farsta centrumm o jag hade 250 kronor på mej o köpte ett vitt linne och en tybtopp båda från gina tricot o sammanlagt vart de 248jag har flyt jao !på stallet: dom skulle rida ut och de skulle ta cirka 40 minuter MED HÄST  o jag gick, o min kondis är inte den bästa om man säger så.. så tänk hur jobbigt de va för mej när dom skulle gallopera/trava/skritta elr va de heter jag låg typ 100 meter efter o de va lixom inne i skogen.. aja jag hittade tebax iaf sen skjutsade dom hem mej och jag kollade först på ' du är vad du äter ' sen gick de CSI men jag fattade inte ett piss av de avsnittet :s justaja vi hade studiedag idag om ni undrar :)
xoxo frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0